Wednesday, September 07, 2005

BERTUKAR MENJADI ULOO.....

Kalo diikutkan perancangan ari nie aku nak EL je, pastu bila pk balik tak jadi so aku keje la ari nie konon-konon aku nak cuti ari Khamis nie. Kira perancangan khamis nie nak jalan-jalan n tengok wayang nak ilangkan bosan aku yang sampai tahap cipan. So pagi tadi, aku pun masuk keje tapi lambat la pukul 11, cam opis tu aku ade share lak masuk sesuka ati ... . Sampai je opis ade call kata ari khamis pagi ade meeting pulak.. HAMPEH!!!!!!!!!!!!!! aku baru je nak cuti, dah ade meeting, dah la bagi tau pun last minit. HAMPEH!!!!!! kuasa 2.... So aku rasa nie tak boleh jadi nie, aku kena gak kuar jalan-jalan nak release tensen dan bosan tahap cipan.

Lepas lunch aku kuar anto drawing kat Keramat untuk owner sain, pastu aku pun terus pk nak balik opis ke atau aku menguloo kan diri... So dengan sepantas kilat aku telah bertukooo laluan ke KLCC, Yahooooooooo aku berjaya mengulookan diri, sampai je kat sana, aku terus carik tiket nak tengok wayang, akhirnye cite yang aku pilih adalah cite "Janji Joni". Cite nie sempoi je tapi best sangat starting je dah buat aku tergelak sakan. MEmang terhiburla aku tengok dari mula sampai abis cite tu. Bila sampai tengah2 cite tu, HP aku lak bergetor tengok no kuar no opis, siot je aku baru nak release tensen dah nak kacau.... 1st call aku tak angkat aku tekan reject... pastu bunyi lagi....tensennye aku, aku tekan reject lagi..... ingatkan lepas tu tak call lagi rupa-rupanye ade calll no sama lak tu... aku terus tutup HP malas aku nak layan....... Kalo korang teragak-agak nak tengok cite nie aku cadangkan korang p je la tengok takyah pk panjang. Untuk cite aku setuju dengan komen Zainal Alam Kadir dalam 'Wayang Kita' yang kata jalan yang simple tapi best......

Abis je show aku terus on HP, ade 4 missed calls sumer no. opis aku pun call la balik opis tanye ape hal nye.. rupa-rupanye bende simple je nak tau aku dah followup ke blum kat authority pasal projek housing kat bangi. Ingatkan ape la yg penting sangat sampai call aku sampai 4 kali. Lepas tu aku jalan-jalan kat Sony Wings survey barang tuk ganti 'remote control' disk man aku yang kena gunting dengan anak buah aku... Lepas tatau nak gi mane aku tpon CL ajak minum kat Warung dan borakla aku dengan CL kat situ. Tamat sesi borak aku dan CL pun berambus dari situ.. Legaaaaaaaa skit pala otak aku nie, kira tensen dan bosan tahap cipan aku telah bertukar ke paras normal. Seronok gak sekali-sekala menguloo kan diri nie... :)

11 Comments:

Blogger AuntyN said...

Dosa tau makan gaji buta tu hehehe, Baik tobat cepat2...
Anyway, my advise to the last entry is, try go for a holiday first. Bila balik kalau masih bosan, carilah peluang lain, tapi peluang lain tak semestinya lebih baik dari yang ada sekarang. Trust me I know how u really feel

9:22 PM  
Anonymous Anonymous said...

remote control kena gunting! haisehman...sakit... - y

9:43 AM  
Anonymous Anonymous said...

uloo tedung ke ulaoo sawa?

10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

ulor??? i like! hehehe...

10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

ermm sesakali boleh mengulooo...oklah tu. Tapi denn x dapat buat cam hang... ermm pi holiday lah dgn aweks ke dgn family ke dgn kekawan ke..release tensionnn

12:54 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku rasa lebih baik kau gi holiday tenangkan fikiran dulu. (nasihat utk diri aku gak tu sebab aku pun rasa nak tukar keje) Aku pun lebih kurang kau gak yg tension nya aku jer dia org tak bagi ambik cuti hari isnin & selasa sebab dua hari tu ialah hari meeting (tak kira utk dept meeting or dgn projek manager meeting).

pasal remote control kena gunting tu..memang tension. Sedangkan anak buah aku terkoyak cover kaset/cd aku dah ngamuk ni kan pulak kalau kena remote control ke gunting.

1:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

laaa..apasal ko tak kol aku..sbb aku pun mang boring tahap cipan gak..errkk tikus boleh tukau jadik ulooo..tak..?

2:31 PM  
Blogger JoeBangla said...

rasa macam kenal jer nih :-)

8:19 PM  
Blogger par said...

AN..
Dah selalu OT bukan boleh cliam OT pun tukar cuti pun tak... so kira fair la OT tak bayo saya cuti sendri...

Y
Wayar remote control CD walkman aku la....

SKru..
Uloo Anacondo boleh????

Put
Ko dah keje lama nanti aku akan tau ape yg aku rasa....

E,
Elok ko tgk cite tu memang best pun

Act,
Memang tgh planning nak holiday tapi tatau bila sbb dah dekat nak pose...


UC,
Elok ko ambik je cuti...

T,
Tikus makanan uloooo, LOL

Joe
AKu memang kenal ko....hehhehehe

8:51 AM  
Blogger alia said...

ahaks.. memang sah ler 'ulor' ineww.. bukan ulor jadian kan..

11:23 AM  
Blogger Coconut Ice said...

ko tgk movie tak ajak mengajak

12:13 PM  

Post a Comment

<< Home