Friday, September 09, 2005

TV OH TV......

Dah 3 malam aku asik dengar radio je, rasanye kali terakhir aku dengar radio malam-malam nie masa aku study dulu. Semu ini disebabkan TV kat umah aku dah rosak, so taktau nak buat ape, dengarla radio... Rasa cam duk hostel la pulak layan radio malam-malam.
Semalam aku tak layan radio, sambil baring-baring tengah baca majalah T3 aku layan CD yang baru aku beli, CD Ramli Sarip "Ruh Zaman", Fullamak sedap siot lagu-lagu dalam album nie banyak lagu yang dia buat arrangement dan duet dengan orang baru. Memang rasa tak rugi aku beli album nie...
Balik pada cite TV, semalam petang aku cek kat kedai repair TV, tanye bila Tv umah leh siap, tokey tu cakap petang nie, so aku arap siap la TV tu, kalo idak aku tak tau nak buat ape lak malam nie. Kalo tak siap gak, aku rasa elok tengak wayang je la malam nie. Lagi pun esok bukan keje pun.....

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hah pigi ajaks iteww cik coco kalau nak nengok wayang..

*nasihat ikhlas dari mak hayam*

3:24 PM  
Blogger Coconut Ice said...

mak hayam : lol!!

org yg ajak tu kena bayor tau :P

x: kalo ko tanak bayo, suruh mak hayam bayor

11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

laa.....siannye...aku tak leh nak dgau dedio ni slalu..ketagih..ada pnah satu hari aku tak tertidur dek asyiiiikkknya dgau lagu..12 tgahmalam sampai ke subuh lagu sodap2

-t-

1:06 PM  
Blogger Leyla Shuri said...

betullah tu, bila tensen "susahnakbaginama"...dasyat nya tensen orang x!

3:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

apa macam? sisik ular ko masih ada tak? len kali nak mengular ajak lah aku siang2 ha...

pasal TV tu.. semoga cepat sihat lah... sian lah kat tuan TV yg terkunang-kunang tanpa kehadiranmu...

p/s: woit.. TV rosak, jom snooker lah

4:24 PM  

Post a Comment

<< Home