Tuesday, September 27, 2005

BUSY....

Minggu lepas aku busy dengan keje pastu weekend pun sama, sampai aku lupa nak melawat anak best friend aku yang kena tahan kat Ampang Puteri sebab kena denggi. Tapi allahamdullilah dia dah sihat dan selamat kuar dari wad. Patutla ari senin ari tu aku masih teringat ape bende yang aku lupa nak buat, rupa2 aku lupa nak melawat dia kat wad. Tapi takpe, yang penting dia dah sihat. Aku bab denggi nie memang phobia skit sejak sorang lagi best frend aku meninggal dunia disebabkan denggi.

Pagi tadi aku dah bertapa kat PJ pukul 7.45 pagi sebab kata meeting pukul 8 pagi. Pastu tunggu punye tunggu meeting start pukul 10.30 pagi tak ke angin aku. Dahla aku tak sarap lagi dah tu time meeting takde makan, biasa mesti ade makan, paling kurang pun minum air. Sementara tunggu meeting aku pegi jumpe sorang satu Dept nie, dia memang nak jumpe aku dari semalam pasal claim projek. Dia membebel kata buat claim ke betoi la, ape la.. siap cakap "stupid" kat budak account opis aku sbb prepare claim salah kena la aku dengar bebelan dia, walaupun aku tau dia sebenarnya baik sebab sebelum nie dia selalu tolong aku pasal claim. Dia siap suruh aku anto balik claim tu petang nie kalo nak cepat sebab esok n lusa dia cuti.

So petang tadi aku p la anto claim tu balik. Bila aku sampai sana nak jumpe dia, ade sorang dlm dept tu tegur aku tanye " Ehhh tak balik lagi dari pagi tadi " aku senyum je laa tapi dalam hati nak je jawab " ko ingat aku nak bertapa kat sini ". So lepas dia check sumer dia kata ok. Aku pun blah gi balik opis taknak sangkut jam.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:14 PM  
Blogger alia said...

yelah tu busy sokmo..ahaks...

2:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

wahh busy aa demo loni..
awat byk komen kena delete tuu?

9:10 AM  
Blogger SuMie said...

Aku rasa la kan, selagi hidup, selagi tu lah kita busy memanjang..

Apasal aku rasa macam aku penah komen kat blog ko nih, tapi bila aku baca komen lepasĀ², takde lak komen aku? ke sebelum ni ko pakai haloscan kat sini? Ke aku terkonpius dengan blog lama? ke selama ni aku baca jek tapi tak tinggal komen? Ke? Ke? Ke?

3:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. » » »

4:40 PM  

Post a Comment

<< Home