Tuesday, January 03, 2006

SELAMAT TAHUN BARU....

-Selamat Tahun Baru 2006-
Belum terlambat rasanya, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2006 pada kengkawan sumer yang mengenali budak dalam gambo kat bawah nie... Azam tuk taun nie untuk jadi orang lebih baik dari taun lepas. Tahun 2005 adalah taun yang penuh dengan dugaan tuk aku terutamanya pada pertengahan taun. Ia betoi-betoi menduga aku sepanjang 30 tahun aku bernyawa di dunia nie. Alhamdulillah Aku bersyukur pada Allah, aku masih sihat dan berjaya mengatasi dugaan Nya.... Ini sumer mengajarkan aku lebih matang dalam kehidupan.
Semoga 2006 gonna be a great year ahead tuk aku dan korang sumer...
Image hosted by Photobucket.com

3 Comments:

Blogger SuMie said...

Happy New Year X. Semoga azam tercapai. :-)

9:20 PM  
Blogger alia said...

wah.. tu gambo jaman muda belia yeww

2:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! » » »

7:01 PM  

Post a Comment

<< Home